Flabélos

 

 

Az ACSM [American College of Sports Medicine] javaslata szerint minden felnőttnek a hét minden napján, de a lehető legtöbb napon, legalább 30 perc, vagy annál hosszabb intenzív fizikai mozgást kellene végeznie. A gyakorlatok bemelegítő szakaszból (kb. 5-10 perc), majd a tényleges gyakorlatból (20-30 perc) és végezetül a levezető szakaszból (5-10 perc) tevődjenek össze:
 

BEMELEGÍTÉS

Az aktív mozgás megkezdése előtt legalább 5-10 perc bemelegítő – izomlazító és ellazító – mozgást kell végezni. Az igazán jó bemelegítés kis intenzitású, megfelelően kiválasztott mozgásokból áll, amit ellazító gyakorlat követ. A FLABÉLOS FL-3000 edzőgép remek bemelegítő gyakorlatot kínál, a Bemelegítés [WARM-UP] részben. Például, 3-as fokozatú oldal-egyensúlyozás, 2 percig. A bemelegítés célja az izmok felmelegítése és a szívműködés, valamint a kardiovaszkuláris rendszer (érrendszer) aktivitásának fokozatos növelése. A sérülések megelőzése érdekében, ellazulás előtt nagyon fontos a bemelegítő gyakorlatok elvégzése.

AEROBIKUS AKTIVITÁS

Válasszon ki egy gyakorlatot, és folyamatosan végezze 20-30 percen keresztül. A FLABÉLOS FL-3000 edzőgépen, 6 és 15 értékek között, magasabb fokozatot állíthat be, fokozatosan növelve az intenzitást az idő előrehaladtával. Például, ha 6-os fokozattal indít, 4 perc elteltével, az intenzitás 7-es fokozatra emelkedik, és így tovább, 20 perc alatt éri el a maximumot. Ez után befejezheti 11-es fokozatnál, majd hajtsa végre a levezetést. (Megjegyzés: Mindezt csak az ón erőnléti szintje és kényelemérzete korlátozhatja.)